morgonblogg

Fredrik Virtanen slutar blogga. Han är ond. Jag tycker inte att folk vars bloggar jag läser ska få sluta blogga. Tur att jag har fått tillbaka Alex Schulman i alla fall.


Jag är uppe tidigt idag. Eller, hmm, nu är det inte så tidigt längre. Hade tänkt tvätta och sen gå på terapi. Jag är lite bitter över att dagens föreläsning är inställd (det är ett tecken på att man är vuxen, på högstadiet eller gymnasiet blev man överlycklig när lektioner var inställda). Men liksom, jag vill ju lära mig om KBT mot depression. Föreläsningen är inställd på grund av sjukskrivning. Sjukskrivning på grund av depression förmodar man, eller kanske inte alls med tanke på att föreläsaren troligen självbehandlar sig i enlighet med metoden han/hon/den/det föreläser om. I vilket fall som helst tycker jag det är sjukt dåligt med inställda föreläsningar. De satsar så lite pengar och lärarledd tid på oss ändå så då kan vi väl i alla fall få en vikarie när man vetat om att föreläsningen varit inställd så pass länge som en dryg vecka.


Jag känner mig väldigt kortfattad idag och det beror troligen på att det är tidigt på morgonen. Nu har jag snart läst ikapp på mina favoritbloggar och det är dags för en tvättstugepromenad.


Au revoir


/Helga


Vapnet - Tjernobyl


Kommentarer
Postat av: kollega

ja, är en föreläsning inställd betyder det att man antingen blir snuvad på nyttig kunskap eller så får man ta igen det ngn annan gång = risk för lååååång dag. mink.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback