nu är det bevisat: det har gått utför med mig..

jag gjorde det berömda testet på hur vuxen man är. jag fick ihop den facila poängen 29,4 poäng. jahapp. var i allsin dar kom DET ifrån? jag är inte direkt känd för min stora mognad om man säger så.. detta måste utredas. jag skyller på att jag jobbar, läser tidning och tycker att kaffe passar bäst med en skvätt mjölk.

nu ska jag laga mat. det känns ganska o-lockande om man säger så.. fast hellre egenlagad kost än den extremt äckliga färdigpizzan jag tuggade på igår. lämnade tom hälften. och om jag lämnar något jag betalat pengar för, DÅ är det verkligen äcklo..

over and out

ia

låt: the beatles - i'm the walrus
i'm the eggman. i'm the eggman. i'm the walrus, co-co-cachoo..

Kommentarer
Postat av: Helga

Haha, jag har fått lägst av typ alla som gjort det verkar det som. Måste bero på att jag t.ex. inte dricker kaffe o andra omognadhetsgrejer..

2007-05-09 @ 21:04:56
Postat av: Anonym

hihi..

Postat av: besserwisser-apotekstant

den går minsann: i am the eggman. they are the eggmen. i am the walrus, co-co-cachoo...

2007-05-10 @ 14:15:01
Postat av: Sofia

hihi jag va 25,1 enlig testet... Jag skulle fortsätta leva mitt liv precis som det är och allt vad det innebär!

2007-05-12 @ 10:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback