skurgummeknän.

jag har knäskurat vårt fd badrum. det var jobbigt. jag fick ont i nacken pga konstiga vinklar, skurgummeknän pga runtkravlande på golvet och russintassar pga ihärdigt ihållande av trasa. men golvet blev rent! detta firades storslaget genom att jag råkade tömma ut hinken med gammal päckligt skurvatten. ibland hatar jag mig själv.. åtminstone min motorik, eller bristen på densamma..

här platsar det med en thåström-låt: fan fan fan

nåja, nu är päckliga skurvattnet upptorkat. 77:an är nästan helt ren nu. bortsett från golven, men de tar vi imorgon. jag ska ägna resten av kvällen att kurera mina skurgumsknän och försöka få mina russintassar att återfå normal form. och att duscha. i takt med att lägenheten blev renare och renare blev jag sunkigare och sunkigare..

oj! nu är det hus! duschningen kan vänta!

puss städtanten ia

låt: ed harcourt - all of our days will be blessed
mina med, helst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är sååå duktig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback