bloggsynkronisering

När jag nu äntligen tänkte göra slag i saken och publicera ett ynka inlägg i bloggen så visar det sig att min sån riktigt goda kollega just har bloggat. Jag kan väl i alla fall tillägga att även jag tyckte att Winnerbäck var bra (han spelade liksom Kom Änglar..och även Du gamla fria nord helt oväntat!). Sen har jag i princip ägnat resten av helgen åt att jobba samt sova.

Idag har det hänt något stort på NPUE. WISC-IV har nämligen anlänt till oss! Som vi hade väntat! Vi kastade oss mkt förväntansfulla över wisc-väskan...och resultatet såg hoppfullt ut. Sofia ska till och med inviga väskan på riktigt i morgon..lyllos! Japp, det är sånt man blir lycklig över som psykologkandidat. Mkt nördigt...men kul.

Nu har jag precis tryckt i mig en schweizernötchokladkaka på typ fem minuter. Var otroligt chokladsugen. Men nu är jag i stället inte hungrig fast jag borde börja med nån form av matlagning...

Det är mörkt och så halt så det tar minst tio minuter längre tid att gå till ackis. Jag blev omsprungen av en joggare, hur funkar det liksom?? Jag hade ändå relativt höstiga stövlar medan han hade gympadojor..de måste varit vinteranpassade. Men varför varför joggar man i snö och is? Det är bortom mitt förstånd.

I stället för att laga mat tror jag att jag tar och spelar lite guitar hero...woho..helst MED inkopplad gitarr (har sett ett sjukt roligt south park-avsnitt med en kille som spelar guitar hero akustiskt..mkt vackert knäppande ljud). Jag måste öva lite mer på min rockstjärneimage!

Helga

Moldy Peaches - Anyone else but you
de är lagom knäppa och den här låten är söt..

Kommentarer
Postat av: kollega

haha. spyk-nörd! jag kanske borde börja bli till mig över typ.. hmm.. en ny knäortos (vilket jag iofs skulel bli. vi har ingen alls på jobbet..)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback