halloweenfest!

imorgon ska jag på halloweenfest. med utklädnad! sjukt roligt! tror jag.. hoppas att mina kollegor har dold partykapacitet..
jag har förberett outfit, provsminkat mig, provfixat håret och även köpt en förhoppningsvis rimlig mängd alkohol att medtaga.

image727
eftersom jag har kvar min gamla vita rock (som vi av någon anledning måste ha på oss på den sjuka gymnastutbildningen när vi träffade "riktiga" patienter..) så blev valet för denna halloweenfest "galen vetenskapsman" a la frankenstein. tror dock jag kommer att få ont i ögonen om jag ska gå runt och stirra vansinnigt på alla hela kvällen.. önskar också att jag hade en e-kolv och några provrör. eller kanske några kroppsdelar?

jag betecknar mig som redo. trots avsaknad av e-kolv och lösa kropspdelar.

ia

låt: the hives - tick tick boom
från deras nya "the black and white album" som är riktigt bra..





Kommentarer
Postat av: Malle

Det är ju bara att du går å lägger dig imorgon utan att ta bort sminket så är du redo för fest på lördag också ;)

2007-11-01 @ 19:26:59
Postat av: ia

japp. det skulle bespara mig en massa tid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback