isolerad

Måste bara författa ett ynka inlägg då jag känt mig ganska så socialt isolerad den här veckan. Vid sidan om praktiken har det inte blivit mycket annat. Förutom mörker och kyla, en jobbnatt efter en tolv timmar lång praktikdag och ett helt lagom antal kramar. Har dessutom försökt återuppta kontakten med min katt genom att schemalägga en mysstund varje dag då jag kommer hem i stället för att börja med att sätta på datorn.

Nu lyssnar jag på Jonas Game, fick en facebookinbjudan (töntigt påfund egentligen, men rätt praktiskt ibland) där det stod att han skulle spela på nästa Velvet. Mkt trevligt tycker jag, hoppas att jag kan klämma in det i mitt snart fullspäckade helgschema (hur har jag lyckats bli så upptagen hela tiden?).

I morgon blir det några timmars praktikande innan jag och Sofia åker på nån föreläsningsgrej om KBT och neuropsykologi på Danderyyyyds sjukhus och sen ska jag hem till Södertälje för första gången på en evighet...det ska bli mycket trevligt.

Med vänliga hälsningar Helga (med ett enormt diskberg..och så måste man laga mat också..suck)

Jonas Game - New city love
jag har säkert tipsat om denna låt förut men jag har inte lyssnat på musik på en evighet och nu myspace:ar jag mig lite, lagom torsdagskvällsaktivitet..

Kommentarer
Postat av: Lillayster

Mamma har bakat bullar!!! Fast jag kan inte garantera att det finns några kvar tills imorgonkväll eller när ni nu kommer. Förresten (fast detta är en kommentar till ias inlägg) så ska jag också med på Winnerbäck, jag vill inte bli bortglömd!

Postat av: Helga

Åhh, bullar! Ät inte upp allihop, snälla! Vi kommer typ vid 17-tiden. Jaa, du ska också med på Winnerbäck, vi ska inte glömma dig! Hoppas det är bra, jag tycker också att nya skivan är lite sisådär...fast han är ändå alltid bra.

2007-11-09 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback