pre- och posthalloween

sisådär. nu är halloweenfest nr ett avklarad. jag var givetvis jäkligt läcker, precis som provsminkningen antydde. ikväll har jag ätit, lekt musiklek och någon form av charader samt skuttat runt på ett provisoriskt dansgolv med mina 35+-åriga kollegor. det var skoj men jag fick håll. ynk. sen cyklade jag hem i snöslasket och såg ut som en dränkt tuss när jag kom fram..

image736 image733
före och efter. obs att det inte är snor utan vatten på min näsa!

image734
tre arbetsterapeuter. den till vänster är min.

image735
här är några till av mina fellow rehabgrupp:are. tilläggas kan att det var mörkt och mysigt därinne men min dumma blixt tar bort allt sådant.. fnys.

nu ska jag ta bort resterna av sminket ur ansiktet och sedan krypa till kojs.

natti!

ia

låt: the hives - puppet on a string
även den från nya skivan. den har fastnat totalt i mitt huvud.. iaf dessa tre ord går på repeat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback