preklinig helg..

Slutsats: Drick aldrig tequila, särskilt inte på preklin.
   Ia som var hemma och kurerade sin sjukdom (mycket mycket tråkigt, och inte fick den vita skjortan användas heller) krävde detaljerade rapporter under kvällen. Jag fick iväg ett ynka sms i den obarmhärtigt sega kön, sen tror jag inte att jag registrerade fler personer än de som stod mitt framför mig. Vilka var typ Johan och Sofia. Men det var en rolig kväll har jag för mig! Helt utan gränser..

image740
Toalettbilder på v-dala känner vi igen...denna gång med motivet ljuv ängel och overdosed Mia Wallace från Pulp fiction...

På lördagen mådde jag sämre än jag förtjänade vilket jag skyller på att jag börjar bli gammal. Då fick jag ångest över det och låg och gnällde över det ett tag. Dagen tillbringades i sängliggande läge i princip ända fram till halv sex-tiden då en grekburgare på Upplands och en massa cola tacksamt togs emot.

image741
något mindre näsblödande...

Helga, som borde börja lära sig att preklin är en farlig tillställning...

Britney Spears - Gimme more
it's britney, bitch..


Kommentarer
Postat av: kollega

get a room!
ja, det var inte det allra minstaste roligt att vara hemma i fredags. gick och lade mig klockan kvart över nio i ren depression. fast du drack ju för två så det får väl gå för den här gången.. men nästa preklin tänker jag minsann närvara på (vilket minimerar risken för dagen efter-ångest)
heippa!

Postat av: lillasyster som givetvis borde plugga

Är det Johan du pussar? Det ser inte ut som Johan, tror jag iallafall eller så har jag bara aldrig sett honom från den vinkeln

2007-11-21 @ 22:29:15
URL: http://specialk.blogg.se
Postat av: ia

..haha. vad misslyckat om det var någon annan du frenchade upp offentligt i bloggen! men det ser faktiskt inte ut som johan..

2007-12-04 @ 11:14:24
URL: http://ynka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback