ålandsbilder! (och lite cravings)

Såhär en vecka försent kommer här lite bilder från ålandstrippen. Mycket dåliga bilder ska kanske tilläggas, min kamera är inte vad den borde vara. Dessutom var den bara aktiv några få timmar av vår besökstid. Men jaja..jag fick med arken i alla fall, det är väl det viktigaste...och pudelpalle!

image712
på båten dit gungade det jättemycket (enligt oss orutinerade båtåkare), alla mådde illa utom Emma som försökte muntra upp oss genom att spexa med en stock snus..

image713
hemma hos jenny och jocke träffade vi energiska pudeln palle som här verkar ha fastnat med huvudet i staketet...

image714
dagen därpå hade jenny födelsedagskalas och vi åt god tacopaj och drack blåa drinkar (of course), öl och vin..

image715
festen urartade så småningom i rappakaljaspelande där förklaringarna blev extremare och extremare ju mer promillehalten steg..

image716
palle har ögon och nos, jag vet bara inte var de lyckades ta vägen på denna ganska talande bild...fluff!

image717
sen begav vi oss såklart till arken...här står jocke, jenny och ia och poserar

image718
emma o lisa..

image719
och bloggförfattarna...

image720
den här bilden är sjukt rolig! vi ser helgalna ut allihop..


image721
på arken finns en jättestor och fin toalett där man kan ta konstnärliga bilder (på sig själv i spegeln t.ex.!)




En mycket trevlig resa på det hela taget!

Idag är jag sugen på fet, onyttig mat. Typ pizza (cravings cravings, villha, vill ha..). Men jag lagar helt nyttig fisk med dinkel (vad det nu är..?). Helt fel! Avokado med skagenröra skulle också vara gott. Eller de sjukt goda våfflorna jag och Johan åt i fredags....det ser tyvärr inte lika lockande ut på bild:

image723
våfflor med lax, avokado, crème fraiche och rödlök! sjuuukt gott!

Helga (mkt hungrig..)

Babyshambles - Delivery
lyssnar på (som vanligt) olagligt nedladdad skiva "shotter's nation", den är bra..





Kommentarer
Postat av: jenny

Men herreguuuuud! Ta bort den sista bilden på mig och lisa! Jag ser ju ut som en 56årig alkis med mentala problem...........

2007-10-17 @ 11:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback