misslyckat WoW-nördande..

nyss försökte jag mig på lite WoW-spelande. det gick åt skogen. var inne på ngt forum för att fatta hur jag ska bete mig med min nuvarande gubbes olika magier och grejer. blev inte ett dugg klokare, och tomas vägrade minsann hjälpa mig. (note to self: inga julklappar till honom i år).

gaaah. jag vill ju veta vad jag gör.. inte bara chansa och hoppas på det bästa. ska man vara dataspelsnörd kan man väl åtminstone vara bra på det! just nu är jag mest förvirrad. för tillfället är min favorit-grej att förvandla fienderna till får. det är inte så effektivt i längden. de blir nämligen avfårifierade ganska snart.. och då försöker de döda mig igen.
nasty little buggers!

nä. jag ska få ordning på min gubbe. han är en blood elf mage, vilket ju är ganska coolt. jag har iofs döpt honom efter ett mellanhandsben, vilket förmodligen är mindre coolt, men det struntar jag i.

image724
typ såhär, fast med betydligt mindre flashiga kläder.

nu ska jag ner och rädda min tvätt och sedan är det dags för greys anatomy. hm. jag känner att jag vägrar leva i verkligheten ikväll. från en får-förvandlande blood elf till ett sjukhus där alla är snygga. båda sakerna är ungefär lika orealistiska :/

bye for now

ia

låt: art brut - rusted guns of milan
sjukt rolig! inte alla vågar göra en låt om detta lilla problem. lyssna texten! fniss fniss.
"i does not mean that i don't like you.." och "i know i can, i know i can, i'm fine when i'm with my own hand.."

PS. dagens skvaller: helga är på parmiddag! fast hon föredrar att kalla den för läkarmiddag. frågan är vad som är att föredra? jag ska fnissa lite åt henne nästa gång vi ses. men bara lite. jag är en snäll vän.. DS.

Kommentarer
Postat av: Helga

Det var INGEN parmiddag! Parmiddagar är när två par umgås ensamma fast inte alla känner varandra, just för att man råkar vara två par. Detta var en mkt enkel middag (blodpudding och potatisbullar!) med Johans vänner, varav två "råkar" vara ett par. Absolut ingen "parmiddag" med andra ord.

2007-10-19 @ 12:02:54
Postat av: ia

okej då, jag säger "läkarmiddag" ist som du föreslog. fast då låter det som ni åt en läkare.. hmm.. "middag med johans vänner" tycker jag blir funktionellt om nu det roligare "parmiddag"-förslaget blev nedröstat.

Postat av: Helga

Jag tycker faktiskt att man SKA få äta läkare. I alla fall vissa.

2007-10-19 @ 18:38:03
Postat av: Selli

Det är bara att acceptera att man inte kan få allt i livet. Du sjunger som en drottning, du kan ju inte begåvas med att vara en dataspelsnörd också. :)

2007-10-20 @ 00:15:35
URL: http://selli.blogg.se
Postat av: ia

selli: jo. du har nog rätt. man kan inte få allt.. efter mitt högpresterande på singstar igår så förstår jag det.

2007-10-20 @ 15:36:18
URL: http://ynka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback