osympatisk velvet-garderob.

det jobbar en ytterst otrevlig människa i v-dalas garderob. pure evil i princip.
jag skulle hänga in min jacka. det var inte lätt. först ignorerade hon mig stenhårt. jag skulle tydligen inte få hänga in min jacka. absolut inte. vem som helst utom jag. när hon tillslut ställde sig med armarna i kors och väntade att ngn annan än jag skulle komma med sin jacka frågade jag lite försynt om hon kunde ta min. hon ryckte då åt sig jackan, hängde upp den, kom tillbaka med garderobslappen och slängde den på mig. inte gav civiliserat utan slängde. den flög genom luften. på mig.
 
bitch.

ia

Kommentarer
Postat av: kollega

dessutom stal hon dina nya randiga vantar!

2007-10-14 @ 15:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback