kräftor kräva dessa drycker

Kom på att det inte ser ut som om vi har något nöjesliv alls när vi inte uppdaterar med bilder och sånt. Det kan bero på att jag slutat använda min kamera till förmån för Ias användande av hennes nyinköpta och mycket bättre kamera. Men vad hjälper det när hon inte har nån dator och kan lägga upp bilderna? Inte mycket...

Alltså snattar jag helt skamlöst några bilder från Ida för att åskådliggöra lördagens trevliga kräftskiva som Cecilia och Torbjörn ställde till med:

   
Ett urval närvarande..

 
kost före och efter (och lite dryck)...

 
konstnärligt värre i svartvitt..(black-and white is the new black)

image708
och sen gick det som det gick...ia och company irrade iväg till platina (hon hade lovat att inte genomföra någon klassisk rymningskupp!), jag o johan tänkte gå på kulturnatt men det var kallt och blött så vi åkte hem i stället..

Helga, igen...

Brainpool - Bandstarter
denna klassiker fanns med på en av mina utmärkta hembrända kräftskivor..

Kommentarer
Postat av: kollega

jag förstår inte hur jag kan bli så läcker på alla bilder. särskilt den svartvita är jag extra nöjd med. top model nästa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback