post-2nd hand-fest..

nu sitter jag här med en tuss papper i näsan, ögoninflammation på BÅDA ögonen, lock och ont i höger öra ,ont i halsen samt absolut ingen som helst röst kvar. jag kan inte prata. alls.
ida som nyss ringde fick skrattanfall när hon hörde mina hesa krax.. fullt förståeligt.

det tar på krafterna att anordna fest. igår mådde jag dock betyligt bättre. var väldigt hes, men jag kunde iaf prata.. det var tider det.

anyways.. vår 2nd handfest verkar ha blivit väldigt uppskattad. det var bra. efter allt vårt slit!

jag orkar inte skriva så mycket, så det blir en liten bildkavalkad som vanligt..

image894
jag och min rosa sjukgymnastkollega marie sniffar på blommorna vi dekorerade vårt 7 sorters kak-bord med. jag med röd puffklänning och marie i sin mammas gamla prickiga variant. en av mina kollegor påstod att min klänning var hemsk. fnys. jag tycker jag är söt. iaf lite..

image896
jag och arbetsterapeut-erika. innan festen = vi ser fortfarande relativt fina och fräscha ut.

image897
tre sjuka gymnaster.

image898
här har ni några fler av mina smakfullt klädda kollegor..

image899
jag skötte musiken i vår musiktävling..

image900
och gissa vem som avslutade kvällen med näsblodsmaraton? här står min arbetsterapeut karin och tycker synd om mig..

när jag kom hem vid kvart över två inatt så läste jag min nya bok "the melancholy death of oyster boy and other stories" av tim burton, samt åt upp två jättebitar tårta jag fått med mig hem. sen däckade jag mkt efterlängtat och när jag vaknade i morse var jag som sagt INTE på topp.

nu ska jag pallra mig iväg till hemköp och handla glass och annat lämpligt. hoppas bara att kassören/kassörskan inte försöker prata med mig!

bya for now..

ia, mörk hårig sjuk gymnast

låt: ainbusk singers - jag mötte lassie
"jag mötte lassie. jag mötte lassie. och jag såg att godhet fanns.. hoppets stjärna lyste klart från hennes ludna svans.."




Kommentarer
Postat av: Åländskan

Åh, jag mötte lassie! Alltså, jag kan inte lyssna på den låten utan att börja lipa. Hur sjukt är inte det då? Men du verkar ju sjukare, krya på dig!!

2008-04-20 @ 08:32:51
Postat av: syster dyster

Stora kryapådig kramar igen. Förlåt att jag skrattade.. men du lät så lite att jag inte kunde låta blir. Men du var attans söt i din 2hand outfit. Tom. ditt näsblod matchade klädseln ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback