semester!

jag har nu äääääääntligen fått semester. lagom till sommarvärmen försvunnit givetvis, men det tänker jag inte bekymra mig över. jag kommer inte vara i sverige särskilt mycket så i princip får det regna hur mycket som helst. kantarellerna kanske blir glada om inte annat.

på torsdag bär det iväg till nice! jag ska våldgästa min lilla sandrolf! myyyyys. franska rivieran nästa.
åtta dagar semare hemkommer jag. lite fräknigare. lite gladare och mycket fattigare. precis som det skall vara! på lördagen är det sedan dags för palles och kristofers inflyttningsfest och efter det ska jag bara mingla runt i två dagar innan det på tisdagen bär iväg till riga med bloggkollega (ja, vi har fått för oss att det är en trevlig stad) och vårt väntande deluxe-rum (vi är vanligtvis inte särskilt exklusiva av oss. vi är mer vana med att dela hostel-rum med fisande irländare än att bo på **** hotell så detta är en stor liten händelse). hemkommer på torsdagen och då är det bara tre ynka semesterdagar kvar..

                                           

med denna förtjusande bild (kolla min näsa! skrynklig.) minglar jag iväg på semestereskapader. vi ses sedan.

ia

låt: the gutter twins - idle hands
bra. just det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback