finurlig adventskalender

Åh, jag har upptäckt att den roliga ordvitsjulkalendern existerar i år igen. Lite mer långsökt detta år eftersom de vanligaste uttrycken redan använts, men ändå sjukt roligt. Titta här.

Detta påminner mig såklart om för några år sedan när jag och bloggkollega tänkte replikera deras fyndiga julkalenderidé....vi hann inte komma så långt men en halvdan bild fick vi till i alla fall....


"Att lägga en pizza"

Idag försöker jag göra något vettigt, men det går riktigt dåligt. Motivationen att plugga är nere på noll och jag kan inte ens hitta på något bättre och roligare att göra med min tid. Är helt dödstrött i kroppen och hjärnan, vill bara sova. Skulle kunna tänka mig att bosätta mig i min säng bara jag fick tillgång till mat, godis och något att sysselsätta mig med. 

Helga

Pet Shop Boys - It's alright
ja, för det är det ju egentligen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh. jag tycker att vi borde göra några flera sådana! hur kul som helst!

2008-12-16 @ 20:02:13
Postat av: C

Det skulle försej sett bättre ut om det inte såg ut som en chokladkalender..

2008-12-17 @ 23:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback