from all of me to all of you..

..a very merry christmas!

förförra året (eller när det nu var?) lyckades jag och bloggkollega efter sjutton mödor och sextiofyra besvär ta en "spontan" julbild till bloggen. eftersom bloggkollega befinner sig nånstans far far away, typ götlaborg, och jag befinner mig i västra aros så blogg-god jul:ar vi var för sig..

..här kommer mitt bidrag.. fjärde advent firades storslaget i min källare med glasvegas på högsta volym på spotify (besatt? javisst. spotyify är en sådan fantastiskt bra grej!) ätandes saffransbulle från hemköp. favorit i repris. sjukt god är den!


mums!

i morgon tar jag mitt pick och pack och sticker norrut! can't wait. har hört ryktas att det skall finnas snö där till och med..

ia

låt: glasvegas - a snowflake fell (and it felt like a kiss)
så himla fantastiskt bra! den skotska accenten gör sitt till.. världens bästa!

Kommentarer
Postat av: kollega

även här firades fjärde advent med glasvegas på spotify (märkligt sammanträffande, vi är så riktigt synkade), utan saffransbulle men med pepparkaka och ädelost.

2008-12-22 @ 17:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback