ngt mindre aggressiv..

jag börjar så sakteliga att återfå min inre harmoni. det är sjukt jobbigt att gå runt och vara förbannad. blir helt slut.. det är inte värt det. jag får övergå till att kolla argt och så småningom helt enkelt köra lite lätt ignorering av existens eller ngt.. om jag inte helt enkelt får för mig att det hela är ok och vara en mild och förlåtande flicka..?
alla ursäktningar och förlåt tog lite udd det hela lite iaf.. sen får vi se hur det blir med fortsättningen. jag kommer nog inte slänga grejor iaf. kanske.. möjligen..

igår handlade jag några julklapps. det gjorde också fördelaktiga saker för mitt humör. om jag tänker på julen blir jag ganska mysig till sinnes.

jag ska sätta mig en stund och sniffa på mitt kanelljus och visualisera mig en julgran.

för övrigt känner jag för att vara rödhårig. det går nog över, men jag har sett så fina bilder på readheads så jag blev sugen. risken är överhängande att jag skulle se mongo ut, men man kan ju fantisera sig.

ia

låt: lily allen - the fear
nya snigeln (singeln) på nya albumet.. inte så dum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback