tredje advents-luggo!

tredje advent idag. detta firades med en saffransbulle med mandelmassa i egenhändigt inköpt på ICA. den var så riktigt god.. mumsmums. 

jag har ju fått en vision om att jag vill vara rödhårig (helst ska det också vara långt och vågigt.. hrmm..) det är en inte helt optimal vision, därför försöker jag att undantrycka den på alla möjliga tänkbara sätt. för att ändå få någon slags variation i tillvaron har jag nu klippt mig en liten lugg. jag har så mycket panna (allt som ofta blir den dessutom shiny.) så den kan gott döljas av lite hår tycker jag. fram med saxen således!

                   jag, luggo och myssen.. jag älskar att använda mysse på vintern, helst dygnet runt.

nu ska jag gå och inspektera min tvätt. den bör vara färdigsnurrad och torr by now.. min vanliga söndagskvällsnöje mao!

klart slut, varulvstjut.

ia

låt: oasis - roll with it
en sådan riktigt god låt. fick den som singel när jag fyllde typ tolv eller nånting,och blev då milt besatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback