helgens partey..

nu har jag fått bloggfnatt och har på kort tid producerat två inlägg av hög kvalitet.

detta innehåller bara en resumé från helgens utgång..

jag var ytterst diskussionslysten och vi avhandlade symbiosförhållanden där man får två personer till priset av en samt barnspykologi. jag pratade kanske hål i huvudet på stackars helga.. men nu är jag nöjd och det dröjer nog innan jag pratar om sådana pseudo-djupa saker. på lördag tänker jag t ex endast gå runt och citera varanteatern.
utöver att diskutera saker så drack vi rom&cola (moi), sangria (helge) samt TT-öl (båda). några svängomar på dansgolvet med fara för våra liv, samt fruktlöst spanande efter folk vi brukar springa på hann vi också med. samt, så klart, de obligatoriska toalettbilderna.

image824
helgas spökkatt lemursvans (kolla svanslängden!) försöker klättra in i spegeln, med ganska diskutabel framgång.

image823
jag har mitt fashion against AIDS-linne och helga kör.. något grönt (och skönt!) vi har identiska kjolar på oss, och från början hade båda tänkt ta grått upptill as well. vi kanske har umgåtts för mycket om vi till och med omedvetet börjar klädsynka oss?

image825
indieskutt görs med fördel med en billig öl i tassen.

japp. det var det. nu ska jag boka tvättid.

strumpbristhälsningar från ia

låt: young sensation - happiness
ja.. vi ser ju rätt glada ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback