jag är en dålig bloggare...och joggare..

På senaste tiden (åtminstone om man räknar med den senaste veckan) har ia stått för ca 100% av en ynka bloggs inlägg. Jag har lyst med min frånvaro. Det har inte hänt så mycket kul. Inte så mycket okul heller faktiskt. Det roliga som hänt har i princip förevigats av Ias kamera o redan bloggats om här, så jag har inte mycket att komma med. Tänkte skriva att jag varit ute och joggat (i förrgår visserligen, men ändå något mer än bara pluggande), men det hade ju bloggkollega också gjort. Jag sprang dock inte lika långt (jag är inte bara en sämre bloggare utan även en sämre joggare), men jag skrämde en tant med hund (sånt ger väl också nån slags poäng?). Men jag ska kompensera det med att träna bräda i kväll (och slå rekord i att gå åt fel håll och snurra när andra står still..)

Nu har Zorro hoppat upp på databordet och skymmer skärmen, så jag måste sluta...

...för övrigt så har ju bröderna Schulman börjar
blogga igen...jaa, de är kanske inte helt normala, men de är roliga..enligt min ynka humor.


Helga

Joshua Radin - Closer
så sjukt fin.


Kommentarer
Postat av: kollega

skrämma tanter och hundar ger många pluspoäng! det är värt lika mkt som en kilometers extra joggande..

2008-02-27 @ 19:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback