men.. får jag gå snart eller?

nu sitter jag här vid brors skrivbord och har trååååkigt. jag är make up:ad, påklädd, hårfixad (tja, jag har sprayat i lite spray iaf, det tog tre sekunder) och är nu således partysugen. enligt värdinnan helge ska vi börja förfesta vid sju ungefär.. men jag vill börja NU!
eftersom jag saknar impulskontroll så tänker jag börja nu också. förfest för en. ska skruva korken av en mesig miller tror jag..

för att underhålla min partystämning lyssnar jag på en okreddig mix av pulp, killers och gorillaz. helt lämpligt!

hmm.. min öl har inte hunnit bli optimalt kall. misääääär. in med den i frysen!

för övrig så har jag fått en finne på låret. det är ett bra ställe kosmetiskt sett. däremot är det ett dåligt ställe praktiskt sett. den gör ont när man sätter sig på en stol. gny.
jag får väl helt enkelt stå upp hela kvällen, eller snarare skutta runt.
alla som inte dansar är våldtäktsmän..

ia, icke våldtäktsman(eller kvinna)

låt: gorillaz - M1 A1
i början av låten är det en snutt av zombiefilmen "day of the dead".. en man ropar "helloooo! is anyone there?" och ett tag hade jag som grej att jag frågade alla som lyssnade på låten var de tänkte sig att han befann sig någonstans när han ropade..
har fått diverse bud på bla en lagerlokal, en mörk skog och en öken (ok, det var min teori)..
borde ta reda på hur det ligger till egentligen!
förmodligen har ingen av oss rätt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hellre en finne på benet, än ljuv musik i telefonen med en "pappa betalar" pojke. Eller?

Postat av: ia

oh god yes! fniss.

2008-02-14 @ 10:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback