mer sjukdom

Även jag är sjuk. Dock rör det sig inte om elakartad matförgiftningsmagsjuka utan en gammal hederlig förkylning. Jag nyser, gnäller över min onda hals, gråter (pga envist rinnande ögon), har huvudvärk samt missbrukar nässpray trots att det gör att jag får ännu ondare i halsen. Blä blä. Bli frisk nu! Jag har alldeles för mycket att göra för att vara sjuk. Borde jobba och tjäna pengar i morgon och har en härlig hemtenta och ett migränarbete som bara väntar på att bli skrivna.

Men nu tycker jag mest synd om mig själv. Jag har överdoserat te idag för min såriga hals. I kväll ska jag titta på melodifestival och äta något som gör mig på bättre humör. Och nysa lite till. Rekordet var fem gånger i sträck, framför datorn igår. På bussen nös jag fyra gånger så en kille tittade konstigt på mig.

Nej, jag gnäller ju bara. Bäst att sluta..
Hoppas på en uppföljare till förra veckan "I love Europe"-kalkonlåt...har man inga andra nöjen kan man ju skratta åt folk i alla fall.

Helga

The Killers - All the pretty faces
jag orkar inte heller välja låtar så jag låter lasf.fm välja...och det gör de så riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback