tillsammans är man mindre ensam (och får mer tårta)

hej hopp igen.
här kommer partyresumé nr 2 för denna helgen. igår var det ida som hade kalas. önskelistan hade "rädda världen"-tema och kalaset gick under titeln "tillsammans är man mindre ensam". vi åt chokladbollstårta (vääääldigt gott) och när jag inte fick i mig det sista (jag var alltså MÄTT i ordets rätta bemärkelse) så blev jag anklagad av johan och miss sophie att mes-lämna kvar tårtan. helga lämnade också tårta, men det fick hon minsann göra.. ingen rättvisa här i världen.

image833
partyhunden alvin är omsvärmad av flickor och verkar nöjd med situationen. från vänster mattarna emma och åsa samt malle-palle som gör konstiga handrörelser.

image834
födelsedagskalasinnehavaren ida med mkt piffig klännig.

image836
helga luktar lite på sin nyklippta, men dock kameraskygga, pojkväns hårprodukt.

image837
jag ser aningens lurig (och underbett:ig) ut..

ja, thats all folks. nu ska jag sno ihop en kulinarisk kostlåda tills i morgon. ny vecka, nya matlådor.

puss ia

låt: strip squad - cream my pants
lyssnade på den massa varv i går innan ida-kalaset och nu har snälla bloggkollega skickat den till mig. hehe. låtar med snuskotexter är roligast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback