uppdatering på sjukfronten..

jag stapplade iväg till mitt ICA och investerade i en burk keso, en flaska proviva och en liter vaniljyogurt. har klunkat i mig provivan och ätit halva kesoburken och lever fortfarande.. kanske finns det hopp?

dock var det ganska ansträngande att ICA-handla. är helt klart på förbättringsvägen, men jag är inte riktigt där ännu. får se om jag orkar pallra mig iväg till jobbet i morgon? är man där vill man ju hemskt gärna vara helt och totalt frisk. iaf när sjukdomen heter magsjuka.. :/

och mage, jag har inte förlåtit dig ännu.

ia

låt: iron & wine - evening on the ground
den bjussade last.fm på alldeles nyss och det tackar vi för. den är särdeles bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem tillbringar du alla hjärtans dag med? Svara i min blogg!

Postat av: huvet

Hoppas du stannade hemmma idag, detär bättre att bli ordentligt frisk först! Vid magsjuka gäller väl 48 timmar? Krya på dig!

2008-02-15 @ 12:57:24
Postat av: ia

hedvig: japp. dte gjorde jag. vågar inte riskera att gå till jobbet innan jag är frisk som en nöt. men det är rätt stressande att vara hemma när man tänker på alla journaler som ligger oskrivna på jobbet.. yl.

2008-02-15 @ 13:33:40
Postat av: Anonym

du lever! proviva är räddningen på allt!

2008-02-15 @ 23:25:38
URL: http://www.villduvetavadjagvet.blogg.se
Postat av: ia

hedvig. prorviva är min vän. gott var det dessutom..

2008-02-16 @ 11:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback