blind-på-jobbet-rapport..

japp. jag lyckades hitta till jobbet i morse.. jag lyckades även att hitta till avdelningen och, detta är jag mest stolt över, jag lyckades göra två patientbedömningar. eller en och en halv i alla fall. nu börjar min blindhet dock ge mig huvudvärk. får se om jag pallar hela dagen..
sen är det iaf jag som åker till uppsala och hämtar min kvarglömda linskopp. ska ut och köra bil i morgon och med min nuvarande synskärpa på minus 4,25 blir jag en huge trafikfara.. fast då kanske jag blir omnämd på trafikradion och får mina 15 minutes (tja, 15 seconds åtminstone) of fame!

nu ska jag skriva in patienter.

bye for now.

ia

och för övrigt anser jag att nyårslöften är ganska överskattat, men trots det ska jag försöka hålla ett av två. lovade att äta fler kakor och börja träna. vid tanke på att jag är en sjuk gymnast borde jag väl lägga störst vikt vid det sistnämnda..

låt: morrissey - irish blood, english heart
allsång uppstod på nyår när denna spelades. finfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback