blind start på nya året!

nu har jag ställt till det IGEN!
mina glasögon har varit fallfärdiga i typ en månad nu, och nyss, när jag skulle försöka böja till dem eftersom de satt himla snett, så gav de upp och dog helt. numera har jag två bitar glasögon, delade ungefär på mitten.

'ynk' tänkte jag, men blev inte helt deprimerad eftersom jag ju hade mina kontaktlinser.. trodde jag ja!
dessa är dock snyggt och prydligt kvarglömda i uppsala! faaaan. jag är numera blind. det blir väldigt roligt på jobbet i morgon.

vaaaarför ska jag alltid råka ut för såna här saker?

image794
de ganska sorgliga resterna av mina glasögon.. och nej, jag har inte slängt dem i golv och hoppat på dem. lite försiktig böjning var allt som krävdes.

nu ska jag försöka laga ihop någon form av mat.. om jag hittar till kylen dvs.

ytterst bitter ia


låt: the kinks - lola
bra låt.. fast den är inte tillräckligt för att få mig på mindre miserabelt humör..

detta inlägg är skriver med huvudet i en oergonomisk position 2 dm från skärmen. ser inte texten annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback