filmkväll: lost in translation

ikväll har jag haft filmkväll med mig själv och lite goda saker. mkt trevligt. det kommer nog bli fler sådana eftersom jag har 3 månader gratis på lovefilm.se. bara att beställa hem, titta, skicka tillbaka och få nästa film på önskelistan. äntligen ska jag komma ikapp med alla filmer jag velat se!

först ut: lost in translation (har tidigare bara sett ynka delar av den)

betyg: 5 ynkor av 5 möjliga.
kommentarer överflödiga. den var helt otroligt bra. och jag satte igång att grina på slutet när "just like honey" spelades. snyft snyft.

image817

ia, som tydligen blivit sentimental på äldre dar

låt: jesus and mary chain - just like honey
tänk om jag kommer få en snyftattack varje gång jag hör den här låten in the future (when all is well)? risken är överhängande.






Kommentarer
Postat av: Helga

åh, jaa, den är bra och just like honey är fantastisk!
jag vill också ha lovefilmprenumeration, verkar mkt lyxigt. Såg This is England igår, den kan också rekommenderas mkt. Hemsk, men bra.

2008-01-30 @ 14:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback