helg i västra aros.

denna helg har tillbringats i västra aros. enbart.
igår var vi ute på kåren (och fick gå före kön in. sånt tycker jag är trevligt) och idag har jag handlat exklusiva matvaror (smusslor, kräkor och lask-bitar) samt återvunnit min samling av tomma konservburkar som bott under diskbänken en längre tid.

nu sitter jag här framför datorn och funderar var jag skall placera den extremt stora och särdeles opraktiska luftmadrassen som antingen jag eller erik ska få nöjet att sova på inatt. eftersom erik sov på den senast vi båda var i lägenheten så är det väl inte mer än rätt att jag offrar mig denna gång..
nackspärr och ryggskott nästa.
(hm, slår man samman dessa begrepp blir det nackskott..)


image815
jag och mina bryggankollegor AT-therése och snart klara SG-marina (med långa ögonfransar) inne på kåren. observera mina fina nyklippta hårtoppar! no split ends.

eder ia

låt: KT tunstall - get your freak on (missy eliott cover)
såna här lite mer otippade covers är roligast!
här, på i guess i'm floating, hittade jag den lilla pärlan.


Kommentarer
Postat av: Helga

Vad jättefin du blev i håret!

2008-01-27 @ 21:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback