irritationsdag

Idag känns som dagen då jag blir motarbetad av allt och alla. För det är ju naturligtvis inte så. För efter att ha varit på dåligt humör hela dagen är det bara en riktigt irriterande sak jag verkligen kan komma ihåg har hänt idag och det var att mitt helt nyinköpta cykellyse vägrade fungera när jag skulle prova det.

Men, gnäll gnäll gnäll. Jag har i alla fall huvudvärk. Och är hungrig. Och orkar inte ladda ner nån ny musik eller börja läsa nån bok fast jag egentligen vill. Jag har inte gjort något vettigt på hela dagen tror jag. Det vettigaste jag har gjort har nog varit att klappa Zorro i en kvart när jag kom hem, wow, vilket liv man har.

Nej, nu ska jag typ titta på tv eller eventuellt umgås med Johan som dagen till ära också är på dåligt humör. Det kanske är nåt i luften. Hrm, egentligen borde jag väl fål lite positiv energi från någon i stället för att bli ännu gnälligare. Men jaja, har i alla fall en massa choklad. Det blir man ju lycklig av i brist på andra substanser...

image810
...om jag inte får tag på nåt sånt här (från
tjuvtittat.se)

Helga

The Magnetic Fields - Meaningless
Så jag kör vidare på de magnetiska fälten..meningslöst känns så riktigt passande idag..

Kommentarer
Postat av: bloggkollega

moooahahah.. både sär skrivet och knarkigt!

2008-01-15 @ 15:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback