jag vill ha en ponny.

tänk vad bra att ha en ponny. eller en häst snarare, vill ju inte att ponnystackaren ska få ryggskott av att släpa runt på mig..
den hade kunnat bo på gräsmattan utanför min lilla källarlägenhet och stuckit in huvudet genom fönstret och fått morötter emellanåt.
och nu till det bästa: jag hade kunnat rida till jobbet! strålande! medan jag jobbade hade hästponnyn fått bo på någon av gräsmattorna mellan huslängorna och sedan hade jag kunnat rida hem. snabbt och smidigt. jag hade även kunnat rida till ICA. och till gymmet. då hade det garanterat inte känts ett dugg jobbigt att bege sig iväg.. motivation på topp!

hm. kanske ska önska mig en liten fåle när jag fyller 25?

ia

låt: säkert! - sanningsdan
" hej du försvann en dag gamla vän. fick kille och ringde aldrig igen. utom när han jobbar, då kan det vara fint att ha middag bara tjejer, dricka vin. prata om hur jobbigt det är och så, när två hydman vallien-glas går sönder på sommarstället.. ååååh!"

mycket välförtjänt grammis till annika norlin! hipp hopp hurra!


Kommentarer
Postat av: mamm

Minns din studentdag när du jagade föl i hagen iklädd studentklänning... och alla hagar som du varit med om att bygga upp och ta ner och bygga upp och ta ner... fast galopperna med Karla kanske väger upp det mesta

2008-01-10 @ 15:00:20
Postat av: kollega

Åh, jag vill också ha en ponny!

2008-01-10 @ 18:08:35
Postat av: kollega

Åh, jag vill också ha en ponny!

2008-01-10 @ 18:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback