ny färg, ny lugg och nya brillor..

nu är jag förnyad! INGEN kommer känna igen mig! it's a new ia in town..

okej.. kanske inte fullt så drastiskt, men jag har tonat håret mörkbrun(are), egenhändigt klippt lugg med kökssaxen samt äntligen fått mina nya glasögon i handen!

image795
glasögonorm i stickad väst. hm. jag kanske ska satsa vidare på nördlooken..?

nu ska jag göra en kostlåda tills imorgon. den ska innehålla massa ärts tänker jag.. och förmodligen något mera också. vad återstår att se.

ia

låt: the long blondes - giddy statospheres
the long blondes spelades friskt på nyår. mkt jump around-vänligt.

Kommentarer
Postat av: huvet

En het nörd! ;)

2008-01-07 @ 08:15:08
Postat av: kollega

sjukt snygga glasögon, och luggo!

2008-01-07 @ 15:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback