pappersflygplan

Jag har haft M.I.A:s Paper Planes på hjärnan i mer än en vecka nu. Det är inte min första period av besatthet av denna låt, den fastnar verkligen och är typ omöjlig att bli av med. Hmm, det är visserligen värre att ha typ Sjumilakliv eller annan väl vald skitlåt på hjärnan, men det är lite frustrerande när man inte har musiktillgång och får höra den på riktigt. Eftersom den spelas upp i mitt huvud hela tiden är jag nämligen tvungen på att lyssna på den så fort som tillfälle ges för den är helt omöjlig att nynna med i. Särskilt kassaapparatsplinget. Men låten är i vilket fall som helst grymt bra...


Finns inget ljud på jobbdatorn (det skulle ju antagligen påverka arbetandet negativt på grund av ökad you tube-surfning så sånt vill inte landstinget uppmuntra till...dessutom skulle det störa övriga kollegor, eller glädja..beroende på deras smak.) så jag kan inte lyssna, men jag får väl titta på videon och låtsas att jag hör plinget och övriga ljud..





Helga, som nu ska återgå till ngt slags artikelläsande innan patientförälderbesök..

M.I.A - Paper Planes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback