sushionsdag!

idag har jag varit på utbildning av diverse hjälpmedelspryttlar (som jag redan förträngt namnen på = dåligt, för jag har patienter som skulle ha nytta av att jag ordinerade några av sakerna) samt ätit sushi med malle-palle! trevlo! inte den godaste sushin jag ätit, men ändå.. såååå gott! mitt sushibehov är temporärt stillat. 

..dock har jag fått nya cravings. jag har fått för mig att jag vill ha ett par utsvängda byxor. japp! 70-talsbralls! provade ett par finfina, men dessa var antingen liiite för stora eller helt ynksmå. snyft. min anatomi är dum.

för övrigt så är det "velvet", något slags modeprogram, på 2:an ikväll. låter intressant.

puss ia, fortfarande utan utsvängda byxor.

låt: zooey deschanel & m. ward - magic trick
i got one magic trick, one and thats it.. i disappear.


Kommentarer
Postat av: Helga

hihi, jag har också fått för mig att prova på utsvängda byxor-grejen igen, det var ett bra tag sen...men det är lite roligt som omväxling till alla stuprör.

2008-01-30 @ 20:40:09
Postat av: syster dyster

tänk att det skulle komma på modet igen, var ett tag sedan. Kolla HM, de har några fina modeller.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback