30-årsfest i poolen.

vi har varit på 30-årsfest i märsta. mestadels i en pool. eller på en stol, ätandes grillspett eller gudomligt god tårta. trevlig fest med andra ord!


jag och bloggkollega började dagen i sthlm för lite stressigt 2nd tass-handlande. pendeltåget därifrån till märsta var vaaaaaarmt. vi dog nästan. här sitter stackars helga och lider stora kval.


men vi överlevde resan och så fort vi kom fram blev det badande i inomhuspoolen. jag ser ut som jag fått mitt vänstra ben amputerat, men det skall finnas där bakom någonstans..


jag dricker sangria poolside iklädd min mkt ändamålsenliga klänning. superbra då det vankas god mat. man kan äta hur mycket som helst utan att få andningsproblem, magen kan expandera fritt.


goda grillspett!


..och så blev det kväller. fotoganlampan åkte fram.


vår värdinna åsa, 30 år fyllda!


dagen efter blev det mera pool:ande. här tar vi oss smidigt (?) upp ur poolen för att hälsa på bally (ally) och pinny (alvin).


men sedan vi hoppade synkroniserat i vattnet igen. malle-palle ligger steget före.


det hela avslutades med att vi låg i varsin solstol och smälte bort i solen. pinny har hittat en fin boll.

en finfin helg på det stora hela!

ia

låt: they shoot horses dont they - one last final push
ännu en av mina musikaliska hang-ups.

Kommentarer
Postat av: huvet

Not so smidigt ser det ut som... ;) men kul hade vi, badandes, drickandes, ätandes och pratandes!

2008-07-29 @ 15:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback