fredag på bryggan..

ooooiiiii! denna helg har det medhunnits både brygganutgång med bloggkollega och kenthåkan-konsert med bloggkollega + bloggkollegas respektive. finemango!

brygganutgången började med att vi skulle ta en ny bloggbild. johan var fotograf. bilderna blev.. eh.. halvlyckade. jag och helge var inte särskilt bra på att pose:a. eller snarare, vi pose:ade järnet, men bilderna blev kanske inte direkt supersmickrande. hrmm..

här är några smakprov;


ibland kan mina ögon bli sjukt stora..


fierce!


bloggkollega blev en smula besatt, men med lite exorcism och sangria blev hon nästan som ny!

vi drack GT (moi) och sangria (helga+johan) och öl (cecilia och torbjörn) och trots att det började arta sig mot slutet (efter asocial början med guitar hero-spelande) var det bara jag och helgus som knatade iväg till snerikes brygg-etablisemang.


helga, i pretty forever21-klänning, skuttar gatan fram.


jag dansar en egenkomponerad dans på snerikes övervåning i protest mot all hus-musik.


vi fick till en obligatorisk toalettbild. och helga HAR kläder på sig.. tror jag iaf..

kvällen slutade med max och ett varsitt minimål med god dip. precis som back in the days! mums!

sen stapplade vi hem till helgas residens och stupade i säng.. fast vi hann med att ge bort en cigarett till en tjej som skulle träffa killen hon "spanat in sedan i typ februari" på vägen. hoppas det gick bra. vi kände oss lite involverade där ett tag..

ia

låt: primal scream - cant go back
snigel* från nya skivan.. mkt bra!




* jag vet att det heter singel. men jag använde ju iaf samma bokstäver!

Kommentarer
Postat av: huvet

Usch! Att ni (du ia?) ens hade cigaretter att ge bort! Du (ni) vet vad jag anser om dessa! Men kul att ni var på bryggan, jag vill också kunna gå på nation igen... i brist på äkta vara lusläser och -tittar jag på era bilder istället...

2008-07-18 @ 23:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback