semester nr 1;

jag hade semester förra veckan.. sen tog den slut. det var osympatiskt av det anser jag. överge mig sådär i sticket. nu måste jag ju jobba för brödfödan (pastafödan i mitt fall) igen. hmpf!

här är bilder från min en vecka långa semester;



hoppande helga på v-dala.


skuttande ia vid gamla studentstaden/rackarberget.


lag 2nd (och 3rd) floor power roade sig med att slänga helga i backen.


uppiffade på midsommar. och nyktra! det ni!


jag dansar en liten bock-dans brevid bocken. den uppskattade inte mina ansträngningar efter förtjänst.


här bor hedvig!


päppelträd och bakstuga hemma i lumnäs..


..och hela huset!


cat stewens i pappas knä. kurr kurr.


nattviol! de doftar jättegott! men bara på kvällen.. dagtid är de i princip luktfria. skumt.


kaffedrickande pappa.


mamma får rycka ut på familjeredaktionen under sommaren.. redigering av dessa sidor kan ibland orsaka nervösa sammanbrott.


ida var och påhälsade i västra aros förra helgen. här posar vi järnet under det exklusiva "hotell hackspett"..


sen hade vi vinprovning. mina omdömen om vinerna blev inte godkända.. jag tappade all talan när jag tyckte att första vinet hade en eftersmak av rökt korv.


malins kristofer och jag. mkt fotogeniqua we are..


..malin och ida ser däremot söta ut.


sen blev det boxning på nintendo WII!


på söndagen (sista semesterdagen) blev det mumsig brunch på stadshotellet.


jojo.. vi smälter bra in i miljön.

det var det.. nu ska jag fortsätta med mitt fredagstvättande. det ger en inre tillfredsställelse. OCH rena kläder! plus att man inte är bakis dagen efter.. fantastiskt bra nöje.

..men nästa helg blir det minsann annat; då vankas det både obligatorisk brygg-utgång OCH kent + håkan i äckeltuna.


låt: the dandy warhols - the legend of the last of the outlaw truckers AKA the ballad of sheriff shorty
varför ha korta låttitlar när man kan ha långa? men låten är finfin hur som haver.. på
glorious noise finns den att hämta om man skulle vara sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback