muffinsdrömmar och kent-håkan..

herregudars skymning. jag och helga är mycket upptagna kvinnor verkar det som.. konstigt för två personer som inte har några liv. eller jag har iaf inget liv, och helga påstår att hon också bara jobbar (all work and no fun = inget liv). försökte nyss hitta ngt datum då helge kan komma och avlägga västerås-visit. det gick väl sådär.. det blir i september..
nåja, den som väntar på ngt gott osv.. det goda här är i form av en överdimensionerad muffins från min nya favorit "munk o muffin" måste upplevas!

idag har jag tränat. igen. när tänker musklerna börja synas eg?
hm, förmodligen har jag faktiskt rätt ok muskler.. det är bara det att det är något annat över dem. så de inte syns. får väl deffa eller nåt.
eh, eller inte. någon måtta får det vara med fåfängan. dessutom är jag ganska säker på att deffning inte innefattar munkätning.. och förmodligen råder totalt muffinsförbud as well.
misär.

jag kan dock rapportera att jag nästan klarar att äta godis bara två gånger i veckan! just det.

eh, nu var det dock inte meningen att detta skulle bli ett kost- och träningsinlägg, men det var detta som råkade vara detta som var on my mind för tillfället.. vilket inte är så bra. jag börjar kanske bli för sjukt gymnastisk. hur ska detta sluta?

jo, jag kan peta in några pics från kent-håkan i helgen där jag var med helga-johan.


festival-feeling med familjen helga. pappa helga, bror helga, syster helga och pojkvän helga.


håkan i vita och ytterst tajta jeans. med smutsfläckar på knäna efter allt hans scen-ålande. vi gillar håkan!


i väntan på godot.. eller iaf kent! vackert så.


kent. de spelade bla "blåjeans" som jag nu fått en lätt besatthet på. "varför får jag inte på mig dina blåjeans..?"
jocke berg kunde för övrigt mellanprata riktigt bra! det var nog för att vi var i äckeltuna och han kunde komma med lite lokala grejor..

nuu god vänner.. nu är det dags för mig att fåfänga mig lite och insmörja mig med B-U-S. min bästa vän sommartid!

på återbloggande!

ia

låt: kent - dom som försvann
en sådan riktigt god låt. men i vanlig ordning fattar jag aldrig riktigt vad låtarna handlar om..



Kommentarer
Postat av: Helga

Men Kent-låtar ska man inte förstå...man måste gå på konsert i äckeltuna o höra mellansnack för att eventuellt ha en aning om vad de kan tänkas handla om. Vi ser helt inklippta ut på vattenbilden..skumt..

2008-07-21 @ 16:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback