boxning!

för att inte jag ska komma gravt efter i träningen och bli nedslagen av malin på boxningen har jag passat på att träna lite idag. vi har en sandsäck hängande hemma och den har jag och tomas gått lös på. eftersom vi bara äger ett ynka par boxhandskar lindade jag mina tassar istället.. det var INGET godtagbart alternativ till handskar märkte jag ganska snart. aj oj uj. för att inte vara en mes försökte jag dock strunta i mina ömmande knogar. vid avlindingen väntade jag mig typ blödande köttsår, men det vara bara en ynka knoge som var skinnflådd.

efter boxning blev det armhävningar. 50 stycken på fötter måste vi göra enligt tomas. men pust! dock uppdelade på 10 åt gången.. med vila emellan.. nu har jag ont i ryggen. dumma instabila rygg-elände!

trots att jag ådragit mig ryggont och en kinnflådd knoge känns det i vanlig ordning bra i kroppen efter att ha ansträngt sig lite. nu är jag sugen på fika!

för övrigt anser jag att cartago bör förstöras.

ia

låt: five o'clock heroes feat agyness deyn - who
hon sjunger helt godtagbart. multi tasking! och låten är faktiskt typ.. bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback