hälsosamt leverne?

jag har, tack vare malle-palle, börjat träna. jag är peppad till max och det är riktigt skoj. jag funderar även på att bli nyttig. typ inte äta godis varje dag, inte äta mer än en enorm munk o muffin-muffins i veckan, äta mer.. eh.. morötter. sådana saker.
nä, det där med morötter stryker jag. det lät FÖR trist. morötter. men kanske går det att dra ner på det andra? godiset iaf.
det vore trevligt att kunna överleva utan sin dagliga dos socker. jag blir nu väldigt ofokuserad om jag inte får mina kolhydrater på speed varje dag. det är jag inte helt nöjd med. förmodligen inte mina tänder heller.


cravings! cravings! vill ha! vill ha!

jag gör iaf ett tappert försök. mindre godis och mer muffins.. eh.. morötter..

imorgon ska jag gå på body pump och förmodligen dö igen. efteråt ska jag INTE unna mig en påse godis. jag ska måla tånaglarna istället. då blir jag fin OCH slipper karius och baktus i mina tänder. det är positivt.

godisfria kramar till er alla.

ia

låt: the teenagers - homecoming
ynka text, men på något vänster tycker jag den är rätt kul.


Kommentarer
Postat av: Helga

Jag vill ha muffins till frukost!

2008-06-12 @ 10:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback