malmoe!

jag har haft en strålande helg! den tillbringades i malmö = nästan utomlands! jag hade tom passet med mig. just in case.. (kan också deeeelvis berott på borttappat körkort)

jag, heddovich och palle påhälsade vår vän anna-karin och det var mys från början till slut. vi har kollat på söta grisbarn (= marsvin), ätit god lunch på indisk restaurang, traskat runt på stadens gator och torg, hängt nere vid havet och ätit särdeles god glass (kokosglass är min vän!), dansat pole dance runt ett oskyldigt träd, ätit god middag på debaser, dansat "
stampa med leroy"-dans med vilsna ögon (på debaser), tagit en svängom på cuba cafe samt picnic:at i folkets park.

slutsats; malmö är en finfin stad och upplevs förslagsvis med en kokosglass i tassen.

image950
hedvig, a-k och malin + fin karusell.

image951
marsvin som jag trodde var en speedad liten gris.

image952
nej, vi försöker inte att kissa. vi skulle låtsas sitta på de överdimensionerade metallspikarna.

image953
glass nere vid havet. så gott som utomlands!

image954
vild omgång pole dance runt ett stackars träd. undrar om jag bli anmäld för sexuella trädtrakasserier nu?

image955
heavenly hamburgare på debaser!

image957
malin ser pigg och fräsch ut på tåget hem. trots alla förseningar.. dumma SJ.

image958
vid hemkomst upptäckte jag att jag lyckats bränna mig, även fast jag besprutade mig med solfaktor 15.. snyft.

trots det något ynka avslutat var helgen som sagt fabulous!
mer tack!

ia

låt: the clash - hateful
jag är alls inte hateful på något vis, men låten är hur som haver bra..

Kommentarer
Postat av: huvet

Men HUR lyckades du med den brännan?!
Tack för en trevlig helg! :)

2008-06-03 @ 15:30:52
Postat av: ia

hedvig: det var morgon-picnicen på söndagen. enda tillfället då jag inte var grundligt insmord med massa solfaktor. suck..

2008-06-03 @ 21:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback