solig söndag i uppsala

Pust och stön, det är varmt. Idag igen. Men det regnade faktiskt en stund i morse/förmiddags, om det nu var någon som missade det. Jag jobbade från åtta igår kväll till fjorton noll noll idag, hade tänkt gå tidigare men jag blev kvar. Jag är ändå helt slö och gör knappt nånting, då kan man lika gärna få betalt för det.

Eftersom Ia har bloggat så fint med bilder så ska jag väl inte vara sämre. Den senaste veckan har fyllts med en hel del festligheter men också lite sol och bad som sig bör i strålande värmen. Nu har jag badat tre gånger och det är inte ens särskilt kallt i vattnet.


först tog Johan läkarexamen (massa vuxenpoäng där), här står vi visst och tittar in i nån annan kamera, observera examensbeviset längst ner i mitten (det är alltså inte ett bröllopsfoto).


badbildbevis (det är dock INTE okej att försöka lyfta mig..)


firande av söta syster Kerstins student i torsdags....


..stina dabrowski-hopp is the new pose..


ettårspicknick med lyxiga mackor, potatissallad, champagne, jordgubbar o anthon bergs choklad med jordgubbar i champagne (naturligtvis)....


...och söta får vilket jag var mycket nöjd med (därav min lyckliga min..)

Däremellan firades en nationaldag på stranden med mycket mer bad, och lite vin och öl utanför huset tills jag slocknade av värmetrötthet...mycket angenämt.

Nu är jag i princip ledig i två veckor (nästan i alla fall), det ska bli hur skönt som helst. Jag ska ligga ute och läsa samt göra nyttiga grejer som typ blomplantering (mina stackars blommor trivs inte i sina minimala krukor) och garderobsstädning...

Adjö och på återseende kära bloggi

Helga

Autisterna - Himmelen
jag tror jag lyssnade på denna låt för längesen med, men nu spelas den så riktigt flitigt på p3 så jag har fått en omlyssningsperiod..

Kommentarer
Postat av: ia

hej din läkarfru! grattis till ettårsdagen (plusminus några månader eller så..) så riktigt trevligt med lite somriga och får:iga pics!

2008-06-08 @ 17:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback