bandyfinal!

helt plötsligt ska jag gå på bandyfinal på studenternas. bror bokade hastigt och lustigt en biljett åt mig, så på lördag ska jag stå och göra vantklädda bandyapplåder!
undrar vilka som går vidare av västerås och edsbyn i semin? stor spänning! i dagsläget leder västerås med 3-0. antar att det innebär finalplats..

checklista bandyfinal:
  • vantar
  • fickplunta alternativt termos med ngt alkoholhaltigt i
  • röstresurser så man kan skrika år sitt lag
det blir skoj detta! en bandyfinal på studenternas känns som ngt som bör upplevas iaf en ynka gång..

ia

låt: buddy holly - heartbeat
jag är lite retro ikväll..

Kommentarer
Postat av: mamm

Ska du heja på Västerås där du bor eller på Sandviken där du är född???

2008-03-11 @ 20:16:32
Postat av: ia

jag är ambivalent.. jag får väl heja på de som gör flest mål helt enkelt!

2008-03-11 @ 20:30:28
Postat av: huvet

heja sandviken!

2008-03-13 @ 07:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback