en ynka håkanhyllning

Håkan is back. Jag har varit kär i Håkan sen jag var typ 18 (innan dess var han inte så hemskt känd så då visste jag inte ens att han fanns), nu är jag kanske lite mindre kär men han är fortfarande jättebra. Och här finns en ny och väldigt bra Håkan-låt, första singeln från nya skivan Försent för Edelweiss som kommer senare i Mars.

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt hemuppgiftsknåpande (att vara KBT-terapeut påminner en del om att vara lärare eftersom man delar ut "läxor"), var bara tvungen att Håkan-tipsa.

Helga

Håkan Hellström - För en lång lång tid

Kommentarer
Postat av: bloggig kollega

hååååkan. äntligen är han tillbaka! jopejdii. joppejdaa.

2008-03-04 @ 21:40:21
Postat av: Yingying

Ja, jag håller med dig! Håkan är kung.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback