helg i pics..

jag har haft en trevlig helg. först iskall bandyfinal med rom i termos för att inte frysa ihjäl.. (hade nog varit godare om bro kommit ihåg att sockra ordentligt *otacksamt gnäll*) vi hamnade bland edsbyklacken "red farmers" och det var rätt plats att stå på eftersom "byn" i princip utklassade SAIK!
jag blev med jämna mellanrum attackerad av david och erik och mina tår domnade bort innan matchstart, men utöver de små petitesserna så var det skoj. bandy är klart coolare än hockey! mer finess! dessutom har jag lite bandy i blodet.

image856
tomas och david på väg till studenternas. fotograferat av mig sittande på eriks pakethållare, hade privatchaufför både dit och hem!

image859
erik och david i kön.

image858
ett av många mål

image857
en massa lyckliga red farmers invaderar isen efter byns femte SM-seger i rad!

efter bandyn blev det till att panika iväg till flogsta, slänga på mig några paltor och lite mascara, packa ihop min rom och sedan dra till malle-palle för en vild omgång födelsedagskalas! mycket trevligt, komplett med snittar och kladdkaka. och vattenpipa med äppelsmak! mm-mm-mmm..

image860
ida och kalasinnehavaren.

image861
jo.. vi HADE faktiskt roligt. även om det inte framgår på denna bild. jag tror de pratade politik..

efter vattenpipning, politikdiskussioner, snittätning en masse och intag av rom&cola samt lite minttu (istället för att borsta tänderna!) klämde vi in oss i en taxi och begav oss till saluhallen där det skuttades lite och dracks lite öl.
jag hann även med att dekorera både hedvig och en random kille på dansgolvet med glowsticks.. mkt estetiskt tilltalande!

image862
här är vi på dansgolvet. min lugg är excentrisk men jag är glad ändå.. om än ett uns sliten.

efter skutt, ölintag och dekoration av kända och okända folk knatade jag och heddovich till MAX. såååå gott! MAX är min bästa vän vid tresnåret..

image863
jag och tomas är oense om vem som ska få den sisa cola-slurken på MAX.

sen tog jag och broder taxi hem och jag slocknade på tre röda.

image864
dagen efter kvällen före. sminket fortfarande på plats..

det var det. mycket bilder. lite text..

ia

låt: arctic monkeys - the bakery
en sådan riktigt bra arktisk ap-låt jag av en slump sprang på..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback