i'm fucking matt damon!

okej, jag är möjligen efter nu.. men jag har just kollat in dessa sjuuuukt roliga videos med funny persons sarah silverman och jimmy kimmel. de är ett par sedan long time ago.

sarah silverman is fucking matt damon

jimmy kimmel is fucking ben affleck


jag döööör!

(enda nackdelen är att "fuck" är utbytt mot "piiip")

ia, som nu fastnat på youtube

låt: markus krunegård - jag är en vampyr
en annan liten besatthet jag fått.. den är grym! laakso-markus kommer spelas på radion hela våren.. annars är det fel på svenska folket.


Kommentarer
Postat av: kollega Helga

Jag tänkte minsann också tipsa om vampyr-yes-please-markus, men du hann minsann före. Den är sjukt bra i vilket fall!

2008-03-05 @ 16:23:55
Postat av: kollega ia

ja. den är verkligen typ.. tja.. smått underbar..

2008-03-05 @ 16:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback