kompensationsbilder från london..

Nu har vi alla väntat väääldigt länge på Ålandsbilderna tycker jag. Och även valborg borde väl få vara med på ett hörn så man får se hur roligt det var i Uppsala...nåjå, skyller på Ias trasslande dator just nu.

Som kompensation kommer lite bilder från mitt brittiska valborgsfirande...det var inte lika fint väder som här direkt. Vi drack åtminstone champagne i Hyde Park, fast i ösregn och blåst! Sen bättrade vädret på sig lite de kommande dagarna och det var inga heavy showers längre. Resan innehöll en massa mysigt starbucksfikande, promenerande, museibesök (skitbra med gratismuséer när det kommer en överraskande regnskur), fish&chips, lite öl, lite trevliga affärer och en hel del sömn också (på ett hotell som var superlyxigt i jämfört med den londonstandard jag var van vid..)

image903
resan började en alltför tidig morgon (fortfarande natt i princip) på södertälje syd, och jag var som synes lite trött..

image904
mangopassionfrappuccino och java chip-frappuccino + brownie - himmelskt gott!

image905
stina dabrowski-hopp utanför buckingham palace

image906
obs! det regnar inte! det är nästan till och med sol!

image907
vid sidan om starbucks fanns även andra himmelriken...(cravings! cravings! vill ha! vill ha!)

image908
i greenwich tittade vi på konstigt folk som stod på kö för att bli fotograferade vid nollmeridianen och jag fick äntligen (efter flera försök) mata en ekorre, dock verkade den inte uppskatta cornflakesen jag gav den (taktiskt sparade från hotellfrukosten)

image909
frappuccino igen!

image910
öl...

image911
...och fish and chips (inte så gott, men obligatoriskt..)

Nu är man tillbaka i uppsalavardagen igen. Jag är lite lagom stressad som vanligt, det är massa smågrejer hela tiden med klientarbete, grupparbeten och allt vad man ska göra. Dessutom jobbar jag hela helgen = ångesthelg. Jag vill ha mer semester.

Helga

Anna Järvinen - Götgatan
jag ska på konsert med anna och christian kjellvander den 19 maj, mycket trevligt ska det bli..måste bara hitta lite christian kjellvander-låtar att lyssna in mig på nu...

Kommentarer
Postat av: bloggkollega

uuuuääääähhhhh! min dator är i uppsala för tillfixning. jag känner en inre tomhet. således inga ålands- eller valborgspics än på ett tag.. ynk.

2008-05-12 @ 08:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback