älgig gask med james bond-tema (fullt logiskt!)

i lördags låtsades jag vara student igen och avverkade en stycke gask-sittning på norrlands nation. antingen var det för länge seda jag var studentig av mig, eller så har något ändrats sedan det begav sig, för ganska mycket av gasken kändes typ helt intern. nåja, kosten var god och det var sååå mysigt att träffa vännerna igen, så jag ska inte klaga..

jag lägger upp några bilder istället. bilder är roligt. och ojobbigt.


kvällen började hemma hos cecilia där vi med gemensamma krafter skulle föna hennes hår. det blev fint tillslut! jojomensan!


på tjejtoan fanns det saker en flicka i nöd kan behöva.. kondomer, hårspray, strumpbyxor och ansiktskräm i miniburk tex. trevligt!


jag skapade en trend vid vårt bord. svart spets runt handleden is the new.. black..


han mitt emot mig var INTE bra på att dricka. när rödvinet serverades hade han inte fått i sig vare sig förrättens öl eller mellanrättens vita vin.


det var svart som gällde även klädmässigt, jag sitter och försöker väga upp svartheten med min färgkludd till klänning.


jag är lång. men inte gravid.. även om klänningen helt lömskt gör att så verkar vara fallet!
ida och cecilia är söta.



vapnet spelade! fjärde gången jag ser dem live.. been there, done that! helga, man kan nästan fantisera sig att dte är johan som sjunger!


dagen efter åt vi buffy på.. eh.. thai village månne? gott var det hur som haver! linus gör machester city-reklam..


..och jag drack vatten. och ser återigen lätt gravid ut. ALLA mina kläder motarbetar mig! eller kan det vara all buffy..?

japps. det var det! nu ska jag gå till coop och handla goda lakritshalstabletter som jag tycker funkar som godis!

bums iväg!

puss puss från ia

låt: L7 - andres
lite roligt skramlig sådär!

Kommentarer
Postat av: Helga

Åh, jag vill också träffa er o gå på gask och äta buffy tills jag ser gravid ut. Men nu har jag ätit köttfärslimpa hemma i min minilägenhet..det var gott iaf!

2008-11-04 @ 19:23:45
Postat av: cecilia

trevligt m en liten sammanfattning! undrar varför hårföning är så svårt.. tur att du fanns här o hjälpte mig :)

2008-11-06 @ 20:35:43
Postat av: ia

helga: buffy vill vi ha! det ska nog gå att få till, sooner or later!

cecilia: inte visste jag att man behövde fyra tassar till hjälp för att föna ett hår. det var ju typ svårt :/ men fint blev det tillslut!

2008-11-07 @ 20:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback