jobbfest tema hollywood!

nu är vår jobbfest avverkad. det var en del pysslande innan för oss i festkommittén, men resultatet blev faktiskt bra. mkt trevligt. god kost, bra-a tävlingar (folk kunde faktiskt en del av mina filmcitat och soundtrack) och massa skuttande på dansgolvet.

bilder från kvällen;


jag och mina gryta-kollegor var yoko ono och the beatles. att yoko ono inte var helt omtyckt av alla beatlarna undanhöll jag från mina kollegor..annars hade de säkert slängt mig i golvet. peruken var för övrigt SJUKT opraktisk! men rätt tjusig though..


dr carter (SSK fredrik) och indiana jones (AT janne) kör alice coopers "poison" med total inlevelse.


översiktsbild från middagen. det fanns en dart wader, en pirate of the caribbean och en joker på plats bland annat..


yoko and john.


charlie chaplin och mary poppins dansar disko.

japps. nu vet ni hur mina jobbkollegor ser ut! nu ska jag packa mitt pick och pack inför helgens farande och flängande.

puss yokoo ono

låt: yoko ono feat peaches - kiss kiss kiss

Kommentarer
Postat av: Sandra

ooooh vilken stilig yoko ia

Pussar

2008-11-15 @ 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback