pust

Jag känner mig helt slut efter denna intensiva dag, eller så är det för att den här krävande kursen äntligen börjar närma sig slutet... äntligen! Nu försöker jag pusta ut framför Bonde söker fru/man/gaykille efter att ha suttit och försökt få ihop svar på diskussionsfrågor till tråkartiklar. Två dagar kvar, sen får jag en väldigt välbehövlig helg. Det är jag faktiskt värd anser jag!

En skum sak med mitt liv är att jag knappt ens kommer ihåg när jag var ute senast. Jag har missat vartenda velvet sen typ i våras nån gång och inte heller varit på några andra klubbar av ens mer ynka kvalitet. När var jag full senast? Don't know. Jag har kommit fram till att det måste bli bättring på denna front, alltså icke alkoholistfronten utan gå-ut-på-rolig-klubb-fronten. Nästa helg till exempel får jag försöka göra något åt saken. Den här helgen ska jag och Johan försöka utforska Trollhättans ölutbud...tror dock inte de har särskilt många bra-musik-uteställen. Men i Uppsala går det ju att gå ut, alltså bör det göras snarast!

Nu ropar den ena bonden på sina kor, det låter töntigt men jag vill också ha lite kor att ropa på. Eh, nu gör bonden lite halvynka uttalanden om att den ena tjejen egentligen inte är så snygg (tror jag ev han försöker säga...), fast han gillar henne ändå för han gillar ändå inte playboytjejer. Aha, men man måste nödvändigtvis jämföra alla tjejer med sådana ändå? Men det är faktiskt inte meningen att jag ska vara nån slags kommentator till ett bonnigt tv-program...så därför avslutar jag detta nu. 

Nu tar slut batteriet på min dator slut så jag bör posta detta blogginlägg och gå och sätta in sladden..

Adjö adjö

Helga

Melissa Horn - Som jag hade dig förut
och kära gamla winnerbäck är också med på ett hörn...

Kommentarer
Postat av: bloggkollega

eftersom jag inte följer bondesökeryounameit hamnar jag automatiskt utanför i alla diskussioner vid lunchbordet. då är det bra att du refererar denna serien i bloggen så jag kan hänga med i svängarna och slipper bli utstött och utmobbad mm osv..

2008-11-13 @ 18:37:49
Postat av: Helga

haha, nu har jag läst expressen lite så nu är jag än mer uppdaterad...tydligen kallas denna man som gör ynka uttalanden för Sex-Magnus...haha (Knull-Magnus?)! Fast han inte är från Åland! Nu har du nåt att bidra med till lunchrasterna...

2008-11-13 @ 20:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback