sneaky jobblogg!

jag väntar på bättre tider så jag tar mig några lömska minuter och knappar ner ett inlägg.. eh, egentligen ville jag bara gnälla (sucka. aldrig bloggar man så flitigt som när man är på gnällhumör. kul för läsarna liksom..) och berätta hur synd det är om mig. eller min rumpa snarare. den är sträckt. en muskel i den i alla fall. misstänker piriformis. jag haltar runt på ett märklo sätt och folk kollar konstigt på mig. aktiviteten som ledde till detta temorära handikapp var en kort promenad under på lunchen igår. farliga saker.. här boxas man och håller på, men det jag blir skadad av är en ynka tantpromenad (iofs i hög hastighet. AT-erika speedade på för fullt..)

nu ska jag gå och se om det möjligen vankas fralla på avdelningen. det är bra för små muskelsträckningar har jag hört.

ia

låt: lady gaga - poker face
partey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback